24 inch ekran yeni bilgisayarim da fotoda. Tas gibi bilgisayar yari fiatindan da aza aldim bir ofis arkadasimdan. Uzun bir hikayesi var, ama kisaca 1 ay kullanildi, bu bilgisayarda calisacak cocugun isine son verildi yerine de kimse alinmadi onun yerine. O yuzden bilgisayar satisa cikti ben de ondan aldim. Bir de su acidan bakalim bakalim
Bu da adini hatirlamadigim super baligim. Somona benziyor ama degil. Kizartmaya benziyor ama kesinlikle degil. Izgarada yaptim cok bomba.
Bu da "Lie To Me" dizimi izleyip sefa yaparken. Guzel oluyor koca ekranda izlemek, televizyonda gibi.
6 comments:
=O is that nutella i seeee????
I do not know what you are talking about. stop dreaming about nutella.
pleh..mu.pots t'nac ylsuoires i !?...sdrawkcab gnitirw draobyek ym si yhw
:) I've never seen that happening. Plug and unplug your keyboard. if is still writing backwards, restart your computer. But wait a minute, I actually like this better :)
onk noz i ?yhw....reggolb no sneppah ylno siht
hey thats funny. Is that a new game? :-)
Post a Comment